При зміні контактних даних, а саме: номерів телефонів і П.І.Б. користувача послуг, необхідно в найкоротші терміни повідомити про це в центр обслуговування абонентів. Це необхідно для якісного і своєчасного надання послуг.
ОПЕРАЦІЇ З РАХУНКОМ: поповнення, кредит, призупинення
Поповнення в касі банку
Для поповнення рахунку в касі банку Вам необхідні наші банківські реквізити. У призначенні платежу необхідно вказати Ваш Логін, номер особового рахунку (о/р), П.І.Б. і адреса. Звертаємо Вашу увагу на те, що зарахування коштів, при поповненні в касі банку, може зайняти до 3 робочих банківських днів. Для більш швидкого поповнення рахунку рекомендуємо користуватися платіжними картами і терміналами самообслуговування.
Поповнення в терміналі самообслуговування
Оплата відбувається в терміналах Приват банка. Ви можете скористатися
Інструкцією до сплати.
Поповнення картою Visa або Mastercard
Найзручніше поповнювати рахунок за допомогою платіжної картки VISA або MasterCard. Поповнення відбувається моментально і автоматично, не виходячи з дому.
Якщо Ви не встигли поповнити рахунок вчасно
Якщо Ви не встигли поповнити рахунок вчасно, і доступ в Інтернет припинений, Ви можете скористатися послугою “Кредит”. Послуга доступна один раз протягом календарного місяця.
Як скоро буде поповнено рахунок при поповненні в касі банку, платіжною карткою, терміналі самообслуговування
ВАЖЛИВО! Поповнення рахунку при оплаті в касі банку може зайняти до 3 робочих днів. Поповнення в терміналах самообслуговування та платіжними картами відбувається моментально і автоматично. При поповненні рахунку платіжною картою Вам навіть не потрібно виходити з дому або робочого місця.
Якщо інтернет тимчасово не потрібен
Якщо доступ в Інтернет Вам тимчасово не потрібен, доступна послуга “Призупинення”. Призупинення можна замовити на термін від 10 до 60 днів. Вартість послуги – 20 гривень за весь період призупинення.
Як дізнатися про стан рахунку
Дізнатися стан рахунку можна за допомогою
Особистого кабінету користувача.
Що таке розрахунковий період?
Згідно умов
Договору розрахунковим періодом є календарний місяць. Якщо Ваш обліковий запис не заблокована, то поповнювати рахунок Ви можете в будь-який зручний момент і будь-якою сумою. ВАЖЛИВО! Якщо Ваш обліковий запис заблоковано через недостатнє залишку коштів, в такому випадку необхідно поповнити рахунок в розмірі оплати за розрахунковий період.
Як дізнатися Ваш тарифний план і перелік замовлених послуг
Дізнатися Ваш поточний тарифний план і перелік замовлених послуг можна за допомогою Особистого кабінету користувача.
ДОМАШНЯ МЕРЕЖА
Роутер (маршрутизатор) WiFi
Якщо Вам необхідно підключити до Інтернету кілька пристроїв, або створити бездротову WiFi мережу, для цього необхідно пристрій WiFi роутер. З огляду на, що WiFi пристрої набули великого поширення, існує ймовірність, що для якісної роботи бездротової мережі Вам знадобиться роутер з більш чутливими антенами або двох-діапазонний роутер. Так само слід враховувати, що сигнал роутера може погано долати або взагалі не долати деякі перешкоди. Ви можете самі налаштувати роутер або при необхідності
оформити виклик.
Що робити, якщо WiFi працює погано, а прокласти кабель немає можливості
Якщо потужності WiFi сигналу недостатньо для впевненої роботи, критичного до якості зв’язку пристрою (наприклад ТВ-приставки), а перенести роутер або провести кабель немає можливості – можна скористатися обладнанням PLC, яке дозволяє з’єднувати мережеві пристрої по електро-проводки.
Налаштування PPPoE-з’єднання в Windows XP
1. Створюємо нове з’єднання
Натисніть «Пуск» -> «Настройка» -> «Панель управления» -> «Сетевые подключения»
У випадку відображення панелі керування, наведеному нижче, виберіть «Переключение к класическому виду» або виберіть «Сеть и подключения к Интернету»
В наступному вікні виберіть « Сетевые подключения »
«Создание нового подключения»
Відкриється «Мастер новых подключений» => «Далее»
«Подключить к Интернету» => «Далее»
«Установить подключение вручную» => «Далее»
«Через высокоскоростное подключение, запрашивающее имя пользователя и пароль» => «Далее»
Введіть ім’я підключення (будь-яке слово) і натисніть «Далее»
У наступному вікні вписуємо «Имя пользователя», «Пароль» і підтверджуемо пароль. Натискаємо «Далее»
Вибираємо галочку «Добавить ярлык подключения на рабочий стол» і натискаємо «Готово»
2. Підключення до мережі
Після виконання вищенаведених дій на робочому столі з’явиться ярлик підключення. Відкриваємо його
Вводимо ім’я користувача і пароль. Після чого вибираємо галочку «Сохранить имя пользователя и пароль», натискаємо «Подключение»
Як користуватися особистим кабінетом користувача
Як увійти до кабінету користувача
Для входу в Особистий Кабінет користувача Вам необхідні Ваш номер особового рахунку та Ваш логін, які вказані у Вашому екземплярі Договору і на візитці, і перейти за адресою lionline.net.ua. Якщо ви загубили Договір або візитку – Вам необхідно звернутися в центр обслуговування абонентів, і після підтвердження Вашої особистості ми надамо Вам копію договору і нову візитку.
Якщо забули логін або Пароль
Якщо Ви забули облікові дані для входячи в Особистий кабінет користувача, і в контактних даних Вашого облікового запису вказано вірний номер мобільного телефону, Ви можете отримати їх по SMS. Так само Ви можете звернутися в центр обслуговування абонентів, і після підтвердження Вашої особистості ми надамо Вам необхідну інформацію, а при необхідності – копію договору і нову візитку.
Як подивитися який у мене тарифний план
Поточний тарифний план вказано в
Особистому кабінеті користувача.
Як змінити тарифний план
Для зміни тарифного плану Вам необхідно відправити SMS на номери +380674833000 або +380933033374 де вказати Вашу адресу, номер особового рахунку або логін, на який тарифний план Ви хочете перейти і з якого моменту. Так само Ви можете в розділі Контакти відправити нам електронного листа де вказати Вашу адресу, номер особового рахунку або логін, на який тарифний план Ви хочете перейти і з якого моменту.
Як подивитися, яка в мене абон.плати
З’ясувати розмір абон.плати по замовленим послуг можна скориставшись
Особистим кабінетом користувача.
Як активувати призупинення
Для активації послуги Призупинення Вам необхідно відправити SMS на номери +380674833000 або +380933033374 де вказати Вашу адресу, номер особового рахунку або логін і з якого моменту активувати послугу. Так само Ви можете в розділі Контакти відправити нам електронного листа де вказати Вашу адресу, номер особового рахунку або логін і з якого моменту активувати послугу.
Як написати повідомлення
Щоб написати повідомлення співробітникам центру обслуговування абонентів, або керівнику підприємства, Вам необхідно перейти в розділ Контакти, заповнити вірними даними обов’язкові поля, для зворотного зв’язку операторів, і в блоці повідомлення написати необхідне повідомлення.
Публічний договір